ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است
نقشه برق ساختمان- وب سایت کاربلدها

پکیج فوق العاده کاربردی برق ساختمان

مشاهده پیش نمایش
ریال590,000
104فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
104 فروش 104 دانشجو
4.8/5 - (43 امتیاز)

پکیج فوق العاده کاربردی برق ساختمان

همیشه دسترسی به یک منبع معتبر طراحی مدارک و نقشه های برق ساختمان یک مشکل جدی بوده، حداقل برای ما که اینطور بود. اما ما در مجموعه ای از مدارک و نقشه ها خواهیم کوشید تا در حل این معضل اطلاعاتی، به شما کمک کنیم. در این نوشتار که نخستین نوشتار در رابطه با مدارک آموزشی برق ساختمان خواهد بود برای شما 6 فایل آماده کرده ایم که تا حد زیادی اصول و چارچوب های طراحی برق ساختمان را به شما می آموزد. دز بخش های بعد دفترچه های محاسبات مفصلی برای شما در نظر گرفته ایم که به مرور منتشر خواهیم کرد. اما فعلا به بررسی این پکیج بپردازیم:

  • فایل اول- جزوه آموزش برق ساختمان: یک فایل 35 صفحه ای با فرمت pdF که شما را با مفاهیم طراحی و اصول برق ساختمان آشنا می کند. از کنتور و انشعاب و کلیدها گرفته تا سیم کشی داخلی و …
  • فایل دوم- قوانین نظارت عالیه بر برق ساختمان: این فایل یک خلاصه مهم و کاربردی است با فرمت WORD و حاصل تجربیات چندین ساله دوستان در سازمان نظام مهندسی. شما در این فایل مهمترین مواردی که ملزم به اجرای آن در تاسیسات برقی یک ساختمان هستید را یاد خواهید گرفت.
  • فایل سوم- نکات اجرایی تاسیسات برقی ساختمان: این فایل 66 صفحه ای با فرمت pdf در سال 1391 از سوی سازمان نظام مهندسی تهران منتشر گردید که حاوی مهمترین نکاتی است که در اجرای سیستم برقی یک ساختمان لازم الاجراست. لوله کشی های برق، همبندی، سیستم روشنایی، اعلان حریق، آنتن مرکزی، تلفن، چاه ارت، و  در نهایت آزمایش ها و بازرسی های ظاهری و دوره ای تاسیسات برقی ساختمان. این فایل برای مهندسین مشاور و دستگاه نظارت بسیار کاربردی و راهگشاست.
  • فایل چهارم- چک لیست: از حدود 3 سال پیش و در پی درخواست های متعدد مهندسین برق ساختمان، سازمان نظام مهندسی بالاخره چک لیستی منتشر کرد که به مهندسین دستگاه نظارت و بالطبع به مهندسین دستگاه اجرایی کمک می کرد تا موارد اصلی و مهم تاسیسات برقی را با دقت بیشتری اجرا و کنترل کنند. این فایل حاوی یک pdf است که در 12 صفحه تمام موارد چک لیست برق ساختمان را بررسی می کند. این موارد بدین شرحند: نقشه های مورد نیاز، توضیحات نقشه، سیستم روشنایی، پریزها، سامانه برقرسانی تجهیزات مکانیکی و جانبی، تابلوها، آسانسور، سامانه زمین و همبندی، سیستم اعلام حریق، سیستم آنتن مرکزی، سامانه تلفن، سامانه های الکتریکی ساختمان.
  • فایل پنجم- تجربیات یک کارشناس خبره برق: این فایل حاصل تجربیات یکی از کارشناسان خبره ایران در زمینه طراحی و اجرای برق ساختمان است که در آن به اشتباهات رایج مهندسین طراح برق پرداخته شده است.
  • فایل ششم- در نهایت برای شما پکیج طراحی الکتریکال حاوی مجموعه نقشه هایی با فرمت اتوکد در نظر گرفته ایم که تمامی نقشه های الکتریکال یک مجموعه آپارتمان را به شما ارائه می کند، از سیستم سیم کشی و کلید و پریز گرفته تا اعلام حریق و تلفن و تابلوهای برق.

دوستان عزیز، مهندسین گرانقدر ایران بزرگ امیدواریم قدمی هرچند کوچک در جهت آموزش شما برداشته باشیم. به ما بگویید به دنبال چه آموزش هایی هستید. در کنار شما هستیم. همواره بهترین ها را بخوانید.

موفق باشید.

512

همواره به یاد داشته باشید مجموعه مهندسین وب سایت کاربلدها در هر زمان در کنار شما هستند. اگر سوال یا مشکلی داشتید برای ما پیغام بفرستید تا با شما تماس بگیریم.

چنانچه نیاز به آموزش و یا انجام محاسبات یا اجرای پروژه داشته باشید می توانید از خدمات مجموعه ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برخوردار شوید.

ما از صمیم قلب معتقدیم که “به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!” ما را در عمل محک بزنید.

به امید دیدار.

karbaladha@gmail.com

دوستان عزیز محصولات زیر را از دست ندهید:

جزوه آموزشی طراحی آنتن مرکزی

پکیج اصول همبندی سیستم زمین فونداسیون بر اساس نظام مهندسی

 

2 reviews for پکیج فوق العاده کاربردی برق ساختمان

  1. علی

    در این زمینه خیلی گزارش و آموزش هست. کدوم معتبره واقعا و به روز شده ؟ آخه استانداردها مدام تغییر میکنند

    • وب سایت کاربلدها

      با خیال راحت استفاده کنید مهندس جان. اطلاعات کاملا به روز هستند.

  2. علیرضا

    ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با این محصول

مبانی سیستم های قدرت

مبانی سیستم های قدرت

همراهان عزیز ، امروز یک جزوه ی خیلی مفید برای دانشجویان برق و همچنین تازه فارغ التحصیل های رشته برق […]

29 فروش ریال490,000
نقشه تابلو بانک خازنی

نقشه تک خطی تابلو بانک خازنی فشار ضعیف

فایل پیوست شامل نقشه تک خطی تابلو بانک خازنی فشار ضعیف است. در این نقشه تجهیزات یک تابلو بانک خازنی با 6 […]

272 فروش ریال490,000
روشنایی تونل

دفترچه محاسبات روشنایی تونل

در این گزارش محاسبات یک نمونه واقعی از روشنایی تونل بصورت دستی و همچنین استفاده از نرم افزار دیالوکس آورده […]

78 فروش ریال490,000
دستورالعمل کایل کشی وب سایت کاربلدها

دستورالعمل و روش اجرای کابل کشی

جهت انجام کابل کشی مطابق با استانداردهای فنی و اجرایی و در راستای سلامت فیزیکی کابل دستورالعملی تهیه شده است […]

217 فروش ریال490,000