ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است
بهترین کتاب برای افزایش بازدید سایت و درآمدزایی اینترنتی

کتاب ‘با این تکنینک ها بازدید سایتتان سر به فلک خواهد کشید’ (pdf)

مشاهده پیش نمایش
ریال0
13فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
13 فروش 13 دانشجو
اولین نفر باشید که رأی میدهید

یک بار برای همیشه یاد بگیرید خودتان حال سایتتان را خوب کنید!

هر چقدر هم که سایت شما از هر نظر عالی باشد تا زمانی که نتوانید ترافیک واقعی دریافت کنید بی فایده است و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. حتما شما هم به دنبال افزایش بازدید سایت تان هستید آنهم بازدید مفید!

دلیل عمده خیلی از کسب و کارهای آنلاینی که موفق نیستند نداشتن ترافیک کافی است. حتما شما هم دیده اید که وب سایت هایی وجود دارند که از هر لحاظی با کیفیت هستند ولی مشکل اصلی آن ها دیده نشدن است. در واقع مدیران این سایت ها در بالا بردن ترافیک سایتشان ناتوان هستند و نمی توانند به خوبی روزانه ترافیک واقعی و هدفمندی را روانه سایت خود کنند. همه این وب سایت ها کورکورانه و بدون دانش به دنبال افزایش بازدید سایت هایشان هستند.

ما در این کتابچه قصد داریم تکنیک هایی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید ترافیک واقعی و هدفمند را به سایت خود جذب کنید. روش هایی که در این کتابچه گفته می شود اکثرا بر پایه تولید محتوای هدفمند هستند و هر کدام به تنهایی می تواند تا چندین برابر موجب افزایش بازدید سایت شما شوند. فقط کافی است به آن ها عمل کنید تا از جذب ترافیک هدفمند بالا لذت ببرید.

پس اگر شما هم احساس می کنید در افزایش بازدید سایت تان مشکل دارید در این کتابچه جامع همراه ما باشید. به شما قول می دهیم با خواندن این کتاب هزینه کردن های اضافی برای افزایش بازدید سایت تان را به کلی فراموش خواهید کرد.

این کتابچه در بخش گردآوری و تدوین وب سایت کاربلدها تهیه شده و جزو جزوه های اختصاصی کاربلدها محسوب می شود.

در این کتابچه موضوعات زیر را بصورت کاربردی و خلاصه به شما می آموزیم. اگر از نکات زیر استفاده کنید به طور باورنکردنی تغییرات را در وضعیت وب سایتتان مشاهده خواهید کرد. فراموش نکنید با ما در تماس باشید. نظرات خود را به ایمیل  ما ارسال کنید یا از طریق بخش تماس با ما وب سایت کاربلدها در میان بگذارید.

اما لیست موضوعاتی که در این کتابچه خواهید آموخت:

فصل اول: روش های افزایش بازدید سایت آن هم کاملا رایگان
فصل دوم: چگونه فقط با تولید محتوا ترافیک سایت را چند برابر کنیم؟
فصل سوم: 8 روش کسب درآمد برای وب سایت های محتوایی
فصل چهارم: پست مهمان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
فصل پنجم: بک لینک و تاثیر آن در سئوی سایت
فصل ششم: افزایش نرخ کلیک یا CTR
فصل هفتم: چگونه عنوان های جذاب برای پست هایمان بنویسیم؟

حال اندکی در موضوعات این کتاب گردش می کنیم. اگر علاقه مند بودید حتما کتاب را جهت افزایش بازدید سایت تان تهیه کنید. نتیجه برایتان غیرقابل باور خواهد بود.

اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت تان را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند.

بهتر است بگویم عباراتی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کنید و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنویسید. برای پیدا کردن عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند می توانید از ابزارهای Google Trends و Google Keyword Planner استفاده کنید. بعضی وقت ها هم سری به گوگل وب مستر تولز سایت خود بزنید و به قسمت search analytics مراجعه کنید.

آنجا می توانید عباراتی که جست و جوی بالایی دارند را پیدا کنید. اگر سایت شما در آن عبارات پر بازدید رتبه بدی دارد باید سریع دست به کار شوید و روی آن ها تمرکز کنید تا سایت شما در آن ها هم به صفحه اول گوگل بیاید.

نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ایبوک اصلا کار سختی نیست. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و برای شما ارزشمند است را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و دوباره منتشرشان کنید. به راحتی می توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و آن ها را دوباره در سایت های دیگر منتشر کنید. برای این کار کافی است یکی از مقالات سایت خود را که از قبل نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در مقاله خود نوشته اید را در ویدیوی خود صحبت کنید. برای فیلم برداری از پاورپونت تان هم می توانید از نرم افزار Snagit استفاده کنید.

سایت های محتوایی زیادی وجود دارند که می توانید به عنوان نویسنده میهمان برای آن ها بنویسید و سایت خود را نیز در آن پست ها تبلیغ کنید. البته نیازی نیست حتما به طور مستقیم سایت خود را در مقاله خود تبلیغ کنید. همین که در پروفایل و امضای شما در سایت مورد نظر مشخصات تان از جمله آدرس وب شما باشد کافی است.

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت که ما بارها از آن استفاده کرده ایم آپدیت مقالات قدیمی سایت است. این روش یک روش بی نظیر برای افزایش بازدید سایت می باشد. بهتر است مقالاتی را آپدیت کنید که مطمئن هستید اگر زمانی در آن ها به رتبه های بهتر در نتایج جست و جو برسید ترافیک بالایی را می توانید به دست بیاورید. منظور مقالاتی است که احتمال پر بازدید بودنشان بالا باشد.

برای اطلاع از این موضوع سری به گوگل وبمستر تولز خود بزنید. به قسمت Search Analytics مراجعه کنید. در این قسمت می توانید کلمات و عبارات کلیدی که سایت تان توسط آن ها بیشترین ترافیک را به دست می آورد را پیدا کنید. در این بین کلمات کلیدی وجود دارند که سایت تان در آن ها رتبه خوبی ندارد اما با توجه به این موضوع Impressions بسیار بالایی دارند.

برای آپدیت مقاله تان می توانید هم محتوای متنی مقاله را آپدیت کنید و هم تصاویر، صوت یا حتی ویدیو به آن اضافه کنید. بهتر است طوری مقاله خود را به روز کنید که گوگل متوجه این موضوع شود. منظور این است که به طور مفصل آپدیت کنید. حداقل 300 الی 500 کلمه همراه با تصاویر به آن اضافه کنید.

کامنت و دیدگاه ها جز محتوای یک صفحه محسوب می شوند و می توانند باعث شوند محتوای شما آپدیت شده بنظر برسد. اما شاید پست شما کامنت دریافت نکند، در این صورت چه می کنید؟

توصیه من به شما این است که کامنت های فیک ایجاد کنید! از زبان یک شخص دیگر برای پست خود کامنت بگذارید و پاسخ او را کامل بدهید. منتهی در این رابطه ۲ توصیه برای شما دارم :

در کامنت خود از کلمات کلیدی و LSI ها استفاده کنید.

به عنوان پاسخ می توانید در کامنت به مقالات دیگر خود لینک بدهید.ا

یک راه فوق العاده آسان برای افزایش بازدید سایت افزایش و بهبود نرخ کلیک یا CTR است!

اصلا لازم نیست برای رتبه های بالاتر در نتایج گوگل بجنگید، هزینه کنید، وقت صرف کنید و ، در عوض فقط کافیست نرخ کلیک خود را افزایش دهید. بدین ترتیب به راحتی می توانید بازدید و ترافیک را از رقیبان خود بدزدید و این کار سبب افزایش ترافیک وب سایت شما و کاهش ترافیک وبسایت رقیبان می شود! (با یک تیر، دو نشان!)

به جای اینکه 100 مقاله بی ارزش بنویسید 2 الی 3 مقاله هدفمند بنویسید و شاهد ترافیک بالایی باشید که به صورت کاملا رایگان به سایت شما وارد می شود. اینکه فقط از طریق چند مقاله ترافیک بالایی دریافت کنید خیلی ارزشمند است.  بهتر است از این به بعد هدفمند تر تولید محتوا کنید. تولید محتوا این نیست که صفحات سایت تان را بی خود و بی جهت افزایش دهید! تولید محتوا باید هدفمند و دقیقا برای مخاطبان سایت تان انجام شود.

بررسی بک لینک های موجود در یک صفحه یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحات جدید در اینترنت است. علاوه بر این تعداد و کیفیت بک لینک ها بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد. به عبارت دیگر ربات گوگل صفحه را بررسی کرده و براساس لینک های موجود در آن ارزش و اعتبار صفحات لینک شده را تشخیص میدهد.

هرچقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به صفحات شما لینک داده باشند شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد.

اگر در محتوای مقاله یا محصول خود به یک صفحه دیگر لینک دهید ارزش بیشتری برای صفحه هدف ایجاد خواهید کرد. بسیاری معتقدند که لینک های موجود در هدر و منوی سایت ارزشمندتر هستند ولی دلیل اصلی تاثیرگذاری آنها، تکرار در صفحات بسیار است نه ارزش بالای این فضا.

زمانیکه یک لینک در محتوای شما قرار میگیرد به این معنی است که ارتباط مستقیمی میان این دو صفحه وجود دارد و از نظر موضوعی به یکدیگر نزدیک هستند. وقتی صفحه ای را در میان متن و محتوای خود به کاربر معرفی میکنید ارزشی دوچندان از دید ربات های گوگل دریافت خواهد کرد. دقت کنید که این لینک سازی اگر بی هدف و نامرتبط باشد تاثیر خود را بر سئو  از دست خواهد داد.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت این روش حذف عباراتی است که باید در منوی سایت نمایش داده شوند. بعنوان مثال شما باید صفحات مربوط به هر دسته بندی را مستقیما با نام آن یا عبارتی کلی که جستجوی بالایی ندارد لینک کنید و حضور این لینک در منو مشکلات زیادی برای لینک سازی محتوایی شما ایجاد میکند. برای ایجاد لینک به صفحه لوازم خانگی شما باید همین عبارت را در منو قرار دهید در حالیکه این عبارت در طراحی فروشگاه اینترنتی جذابیت لازم را ندارد .

گوگل تلاش میکند محتوای صفحه را همانند یک کاربر تحلیل کند. کاری که به ظاهر دشوار است ولی هم اکنون برای ربات های گوگل ممکن شده است. اگر فونت شما خیلی ریز باشد یا رنگ انتخاب شده نزدیک به رنگ محتوا باشد ارزش آن لینک کاهش می یابد. همچنین اگر کاربر برای مشاهده محتوا یا لینک نیازمند انجام فعالیتی در صفحه باشدتاثیر آن لینک به مراتب کاهش خواهد یافت.

 یکی از تکنیک های رایج در میان متخصصین سئو این است که لینک های موجود در محتوا را همرنگ متن قرار داده و تشخیص آن را برای کاربر دشوار میکنند در حالیکه با این کار تشخیص لینک برای ربات های گوگل نیز دشوار شده و این فعالیت شما از طرف ربات بعنوان مخفی کردن لینک شناخته میشود. مخفی کردن لینک و متن یکی از تکنیک هایی است که گوگل مستقیما در راهنمای خود به آن اشاره کرده و این کار را یکی از مصداق های فریب گوگل میداند.

بعنوان مثال  ممکن است برای ارایه محتوای طولانی مجبور به تب بندی آن شوید؛ در این شرایط بهتر است لینک های خود را در فضایی قرار دهید که در نگاه اول یا همان تب اول برای کاربر قابل مشاهده باشد. محتوایی که در نگاه اول قابل مشاهده است تاثیر بیشتری بر سئو شما خواهد داشت و لینک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

زمانیکه لینک صفحه ای از سایت خود را در فوتر یا سایدبار قرار میدهید ارزش و اعتبار کمی به صفحه هدف منتقل میشود. این مورد طی چند ماه اخیر شدت بیشتری یافته و در بسیاری موارد این صفحات با بهبود جایگاه همراه نمیشوند. یکی از نتایج این الگوریتم کاهش تاثیر خرید تبلیغات متنی بر سئو بوده و خرید بک لینک با استراتژی های پیشین را تقریبا بی ارزش کرده است.

 

یک مثال آشنا از این رفتار مربوط به سایت دیجی کالا است. در نسخه های پیشین این سایت فضایی در فوتر وجود داشت که عملا یک پاراگرافت چند خطی با چندین لینک به صفحات داخلی مهم بود. هدف از این کار ارزش آفرینی برای صفحات پررقابت و باارزش بوده است ولی به تازگی این بخش از سایت دیجی کالا نیز حذف شده است.

با اینکه لینک های محتوایی ارزش بیشتری از دید گوگل دارند ولی لینک های موجود در منوی اصلی سایت تاثیر بیشتری در وضعیت سئو صفحه هدف خواهند داشت.

دلیل این امر تکرار لینک در تمام سایت و صفحات است که در مجموع میتواند ارزش بالایی برای آن صفحه ایجاد کند.

مشکل اصلی زمانی پدیدار میشود که شما لینک های زیادی را در منوی سایت خود قرار میدهید. همانند مثال پارچ آب، میتوان گفت ارزش و اعتبار مشخصی در سایت شما جریان دارد که به صورت مساوی میان تمام لینک های موجود در منو تقسیم میشود. هرچقدر تعداد این لینک ها بیشتر باشد هریک از آنها سهم کمتری برداشت خواهند کرد.

با بررسی همین نکات متوجه میشویم که استراتژی سئو و لینک سازی داخلی نقش بسیار پررنگی در تجربه کاربری و حتی طراحی سایت شما ایفا میکند. ولی قبل از پیاده سازی این تکنیک ها و الگو برداری از سایت های موفق باید دقیقا بفهمیم این بخش با چه هدفی در آن سایت ایجاد شده است.

الگو برداری کورکورانه موجب میشود شما همیشه یک قدم از الگوی خود عقب باشید و البته در تصمیم گیری هایی که با او مشترک نیست دچار شک و تردید شوید.

در فضای رقابتی موجود هزینه ای که برای آموزش سئو میپردازید در مقایسه با زمان و انرژی که برای آزمون و خطا صرف میکنید بسیار پایین است.

بک لینک هایی که از سایت های مختلف به سایت شما ایجاد میشود ارزش و اعتبار یکسانی از دید گوگل نخواهند داشت. گوگل تلاش میکند فاکتورهای مختلفی را برای تعیین ارزش یک بک لینک لحاظ کند که مهمترین آنها به شرح زیر است:

1- اعتبار دامنه یا Domain Authority

فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود.

2- اعتبار صفحه یا Page Authority

اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا براساس لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است تعیین میگردد.

صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود.

برای بررسی page authority و domain authority ابزارهای مختلفی وجود دارند که بهترین آنها عبارتند از Serpchecker که توسط سایت mangools.com معرفی شده و open site explorer که ابزاری قدرتمند از سایت moz.com است.

3- تعداد لینک های خروجی

هر دامنه ای که به شما لینک میدهد احتمالا به سایت های دیگری نیز لینک داده است. هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت. معمولا سایت هایی که در زمینه درج ریپورتاژ یا فروش بک لینک فعالیت میکنند علاوه بر شما به سایت های بسیاری لینک داده اند و همین مسئله موجب کاهش ارزش و اعتبار این نوع لینک سازی میشود.

4- میزان ارتباط موضوعی سایت شما با سایت لینک دهنده

یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند. ولی اگر این بک لینک ها از سایت هایی با موضوع سفر، گردشگری، خرید بلیت و برای شما ایجاد شده باشد میتواند اثرگذاری بهتری در جایگاه شما داشته باشد.

5- محل قرارگیری بک لینک

محل قرار گیری بک لینک در سایت اهمیت بسیاری دارد. ممکن است لینک شما در محتوای یک مقاله، سایدبار و یا حتی فوتر قرار گرفته باشد. لینک هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت.

به طور معمول لینک هایی که در فوتر یا سایدبار قرار داده میشوند در همه صفحات آن سایت نمایش داده میشوند، به این لینک ها اصطلاحا Sitewide گفته میشود. قرار گیری بک لینک شما در همه صفحات یک سایت میتواند عاملی برای تشخیص خریداری آن لینک توسط ربات های گوگل باشد و ممکن است با تکرار زیاد این اتفاق الگوریتم پیگوئن سایت شما را جریمه کند. برآیند این دو نکته موجب شده تا در حال حاضر متخصصین سئو درج ریپورتاژ را ارزشمندتر از خرید بک لینک یا تبلیغات متنی بدانند.

به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی میتواند جایگاه شما در نتایج گوگل را بهبود دهد ولی قبل از شروع به کار باید تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل را به خوبی بشناسید زیرا اشتباه در این کار میتواند نتایج کاملا معکوس به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود.

نرخ کلیک یا CTR یکی از معدود مواردی است که گوگل علنا تاثیر آن در سئو را بیان کرده است! اگر از لحاظ منطقی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم نیز کاملا هوشمندانه و عقلانی است.

فرض کنید شما عبارتی را در گوگل سرچ کنید. برطبق آمار بیش از ۵۰ درصد کاربران بر روی لینک اول کلیک می کنند اما فرض کنید به هر دلیلی شما لینک سوم را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید. اگر چندین و چند کاربر دیگر نیز رفتار مانند شما از خود بروز بدهند، تنها یک نکته مهم به گوگل فهمانده می شود : لینک سوم برای کاربران بسیار جذاب تر است!

بنظر شما گوگل در اینجا چه اقدامی می کند؟ بله درست است! رتبه لینک سوم را افزایش می دهد و به رتبه دوم و شاید رتبه اول سوق بدهد. چون در واقع هدف اصلی گوگل نیز نشان دادن نتایج بهتر و مناسب تر به کاربران است.

لازم است در اینجا یک نکته را هم یادآور شوم و آن این است که حتی اگر ۱۰۰% کلیک ها بر روی لینک سوم بشود، اما این سایت محتوای مناسبی نداشته باشد و یا به هر دلیلی کاربران پس از چند ثانیه از آن خارج بشوند و سپس بر روی لینک دیگری کلیک کنند، نه تنها این موضوع رتبه نتیجه سوم را افزایش نمی دهد، بلکه حتی ممکن است کاهش پیدا کند. این موضوع برطبق الگوریتم رنک برین گوگل است که برایان دین در مقاله Google RankBrain خود به خوبی این موضوع را توضیح داده است.

با توجه به موارد گفته شده، بسیار لازم و ضروری است تا نرخ کلیک و CTR خود را افزایش دهیم چرا که افزایش CTR به همراه یک محتوای مناسب، می تواند رتبه شما را به سرعت در گوگل افزایش دهد. اما چطور نرخ کلیک را بهبود ببخشیم؟ با کتاب همراه باشید.

امیدواریم برای شما مفید باشد. هر سوالی داشتید با ما مکاتبه بفرمایید.

512

همواره به یاد داشته باشید مجموعه مهندسین وب سایت کاربلدها در هر زمان در کنار شما هستند. اگر سوال یا مشکلی داشتید برای ما پیغام بفرستید تا با شما تماس بگیریم.

چنانچه نیاز به آموزش و یا انجام محاسبات یا اجرای پروژه داشته باشید می توانید از خدمات مجموعه ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برخوردار شوید.

ما از صمیم قلب معتقدیم که “به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!” ما را در عمل محک بزنید.

به امید دیدار.

کاربلدها وبسایت تخصصی مهندسی برق

karbaladha@gmail.com

6 reviews for کتاب ‘با این تکنینک ها بازدید سایتتان سر به فلک خواهد کشید’ (pdf)

  1. ماندانا

    ببخشید تخفیف هم داره؟

  2. ماندانا

    ببخشید تخفیف نمیخوره؟

  3. ماندانا

    جالب بود البته باید خوند و عمل کرد. اما کلا تکنیک های جالبی بود. ممنونم

  4. سینا

    لطفا درباره تبلیغات در گوگل هم مطلب بذارید. آیا اصولا تبلیغات در گوگل در شرایط تحریم ممکن هست؟

  5. صبا

    خیلی سایت خوبی دارید. به وب سایت ما هم سر بزنید
    https://englishtipsforyou.com

  6. رضاییان

    ببخشید آیا شما در سایتتون تبلیغات هم انجام میدید؟ میتونیم با تبلیغات به بیشتر دیده شدن و افزایش فروش محصولاتمون کمک کنیم. اگر ممکنه به ایمیلم خبر بدید. ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با این محصول

بهترین کتاب برای افزایش بازدید سایت و درآمدزایی اینترنتی

کتاب ‘با این تکنینک ها بازدید سایتتان سر به فلک خواهد کشید’ (pdf)

یک بار برای همیشه یاد بگیرید خودتان حال سایتتان را خوب کنید! هر چقدر هم که سایت شما از هر […]

13 فروش ریال0