ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

روش کاهش حجم فایل pdf

پی دی اف 01 ژانویه 2018
اولین نفر باشید که رأی میدهید
روش کاهش حجم فایل پی دی اف
اولین نفر باشید که رأی میدهید

کاهش حجم فایل pdf-چگونه حجم فایل pdf را به طور محسوسی کاهش دهیم؟

سلام مهندسین عزیز.

کاهش حجم فایل pdf : چند وقت پیش یک فایل pdf خیلی مهم رو می خواستم برای یکی از دوستان ارسال کنم که حجمش حدود 100 مگابایت بود و حتی با سرعت اون روزهای تلگرام خدابیامرز هم قابل ارسال نبود !!! خلاصه کلی توی اینترنت گشتم تا تونستم یک فایل خوب پیدا کنم که روش کاهش حجم فایل های pdf رو آموزش میده. معمولا اغلب فايل هايPDF توسط نرم افزار Pro Acrobat Adobe بهينه سازي شده و حجم آنها تا حد بسيار زيادي كاهش پيدا مي كنه. البته ذكر اين نكته ضروريه كه انجام عمليات بهينه سازي روي فايل ( مانند كاهش Resolution و سياه و سفيد كردن عكس ها ) در نرم افزار اوليه كه فايل PDF از آن ساخته شده امكانپذيرتر خواهد بود.

از لینک زیر دانلود کنید:

کاهش حجم فایل pdf

یکسری پیشنهاد دیگه هم دیدم که چندتاشون رو خودم امتحان کردم و کاربردی بودن… فایل قبل رو دانلود کنید حتما و این چند روش پایین رو هم ببینید بد نیست:

  1. کم کردن حجم PDF بدون افت کیفیت با برنامه FreePDF: در این روش قبل از نصب برنامه FreePDF ، حتماً فایل GhostScript را دانلود و نصب کنید. این نرم‌افزار بسیار ساده امکان تنظیم یک پروفایل برای کاهش حجم دارد که بعد از یکبار تنظیم دیگر نیازی به تنظیم دوباره نیست و فقط فایل خود را انتخاب کنید تا حجم آن را کاهش دهد.در صفحه اصلی از طریق Edit Configuration تنظیمات دلخواه متناسب با نیازتان برای کاهش حجم را مشخص کنید. در حالت default حجم یک فایل ۱۰ مگابایتی را به ۱٫۷ مگابایت کاهش داد.

  2. کاهش حجم فایل PDF با IrfanView: برنامه IrfanView در اصل مخصوص کار با عکس است اما قابلیت نماش فایل‌های PDF و کاهش حجم تصاویری که در این فایل‌ها حجم زیادی را گرفته است را دارد. برای کاهش حجم کافی است فایل PDF مورد نظر را با IrfanView باز کنید. و از منوی File ، گزینه Save PDF As را انتخاب کنید و در پنجره باز شده به تب Compression بروید و کیفیت تصاویر داخل فایل پی دی اف را کاهش دهید. هرچه کیفیت کمتری انتخاب کنید حجم فایل کمتر می‌شود.

  3. فشرده کردن فایل PDF با PDF Compressor: ویژگی اصلی برنامه کم حجم  PDF Compressor کاهش حجم همزمان چندین فایل است. این بهترین گزینه برای کاهش حجم کتاب‌های پی دی اف ذخیره شده در هارد رایانه با روشی سریع و همزمان است.

  4. کاهش حجم سریع و بدون افت کیفیت با ۴Dots Free PDF Compress: یک نرم‌افزار ساده و بدون دردسر  ۴Dots Free PDF Compress فقط باید فایل یا پوشه فایل‌های PDF را انتخاب کنید بعد محل ذخیره سازی را تنظیم و کیفیت را مشخص کنید و Compress را بزنید حتی اگر فایل شما رمز داشته باشد نگران نباشید. بدون هیچ مشکلی حجم همه فایل‌ها کم خواهد شد.

  5. آموزش کاهش حجم فایل پی دی اف آنلاین: سایت SmallPDF یک راه سر راست و همه جا در دسترس برای کاهش حجم PDF است سایت را باز کنید ، فایل را به داخل سایت بکشید و رها کنید و بعد Compress PDF را بزنید. امکان دیگر این سایت وارد کردن فایل از Google Drive و Dropbox است.

موفق باشید.

512

همواره به یاد داشته باشید مجموعه مهندسین وب سایت کاربلدها در هر زمان در کنار شما هستند. اگر سوال یا مشکلی داشتید برای ما پیغام بفرستید تا با شما تماس بگیریم.

چنانچه نیاز به آموزش و یا انجام محاسبات یا اجرای پروژه داشته باشید می توانید از خدمات مجموعه ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برخوردار شوید.

ما از صمیم قلب معتقدیم که “به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!” ما را در عمل محک بزنید.

به امید دیدار.

www.karbaladha.com

karbaladha@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دفترچه محاسبات باتری- وب سایت کاربلدها

جزوه آموزشی و دفترچه محاسبات باتری

وب سایت کاربلدها 05 ژوئن 2016
دستورالعمل کایل کشی وب سایت کاربلدها

دستورالعمل و روش اجرای کابل کشی

وب سایت کاربلدها 19 جولای 2016